31. augusta 2012

Mesačná chvastačka (August 2012)

Mesačné meme od Judit, ktorého cieľom je ukázať nové prírastky.

1. Knihy, ktoré som si kúpila: Nothing. :)

2. Knihy, ktoré som dostala: Kruté leto od Alyson Noel
ďakujem vydavateľstvu Slovart 

3. Knihy, ktoré som vyhrala: Fallen by Thomas E. Sniegoski

4. Knihy, ktoré som dostala na zrecenzovanie (forma e-book)
> K.Limrová: Dvě zrcadla 
>> K.Limrová: Dva meče
Ďakujem vydavateľstvu HOST

Ďakujem autorke.
ak by ste ju chceli kontaktovať, môžete na tomto e-maili:
skylargaylan@gmail.com

12 komentárov:

  1. pekná zbierka :) Dve zrcadlá a Dva meče si chcem strašne prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, ty jsi to vzala docela stručně...
    Zajímali by mě ti Padlí. Plánuješ recenzi? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, recenzia bude. Hneď ako to prečítam. Síce ešte neviem kedy, ale dúfam, že skoro. :)

      Odstrániť
  3. Fallen by som si rada prečítala 8) Ten krásavec na obale ma proste ťahá k sebe 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Struěné, ale výstižné .) Taky mě zajímjí ti Padlí, nedávno jsem po nich házela oko v knihkupectvý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Netuším, či už vyšli v Česku, ale kdesi som čítala, že ich plánuje vydať CooBoo, takže po anglicky?

      Odstrániť
    2. v čechách padlí už vyšli :) u nás sa plánujú na oktober :)

      Odstrániť
  5. Kruté leto bolo fajn.=) A gratulujem k výhre.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  6. The Fallen som zatiaľ iba videla, ale chcela by som si aj prečítať, takže výhru závidím :D Z kníh od Limrovej som rozpoltená, nie som si istá či ich chcem alebo nechcem čítať, možno maximálne ako e-book.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Väčšina ľudí ma na jej knihy negatívny názor. Ale myslím, že stoja za to. Treba im dať šancu. :)

      Odstrániť
    2. Čítala som kopu recenzií, takže práve preto som z toho rozpotlená, ale možno sa na to raz pozriem.

      Odstrániť

Ďakujem, že komentuješ. Ak by to bolo možné, prosím nekomentuj ako Anonym, lebo potom sa medzi komentármi strácam. :)