1. júla 2013

Knižný plán na rok 2013 (2)

O čo ide? O zaznamenanie si, aké knihy určite v danom polroku chcete prečítať a potom o zhodnotenie, nakoľko sa vám to (ne)podarilo. Knižný projekt z Bookland od Neliss. Pokojne sa zapoj!

UNDONE (Cat Clarke) √√√
Prvú položku sa mi podarilo úspešne splniť a zároveň prelúskať prvú knihu od Cat. Napriek tomu, že ju nemám s čím porovnávať, sa mi veľmi páčila. Bola naozaj premyslená, možno trošičku prehnaná a miestami nie najakčnejšia, ale 

TROUGH THE EVER NIGH (Veronica Rossi) XXX
Toto nie. Niežeby som sa ku knihe nedostala, niežeby som ju nemala v PC a čítačke. Mám. Ale... Hrozná pravda znie: Nechcelo sa mi. Nebola som prvým dielom natoľko nadchnutá, aby som nutne pokračovala v angličtine. Takže si pekne počkám na slovenský preklad.

CLOCKWORK PRINCESS (Cassandra Clare)  √√√
Ajajáj. Vytúžená, vytešená kniha, ktorá ma totálne sklamala. Nebolo by to až také zlé, ak by CC nenapísala ten otrasný epilóg takým spôsobom, ako to spravila. Všetkým sa jednoducho nezavďačíš, to platí vždy a ona by sa nemala pokúšať o nemožné. Recenzia bude. Niekedy. No zatiaľ som ešte stále príliš naštvaná a sklamaná.

3 komentáre:

  1. Mne sa undone veľmi nepáčilo. Hlavná hrdinka mi prišla hrozne hlúpa a ničila životy ostatným. Proste bitch. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Congrats k takmer splneniu!:D Mne sa popravde do dvojky Under the never sky (či ako) chce ešte menej ako tebe, vlastne som s tou sériou tak nejako sekla.:D
    Clockwork princess by bola bez epilógu lepšia.-.-"
    Aaaa som zvedavá, či sa ti Entangled a Torn budú páčiť viac alebo menej než Undone.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Clockwork Princess chcem prečítať, aj keď u viem ako sa to všetko skončí :)
    (Svet-Fantazie.blogspot.sk)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že komentuješ. Ak by to bolo možné, prosím nekomentuj ako Anonym, lebo potom sa medzi komentármi strácam. :)