12. októbra 2013

Bazár kníh

Ahojte!

Takže som sa konečne dokopala k pridaniu bazára. K ničomu inému som sa nedonútila, nieto ešte napísať zmysluplný článok. Namiesto toho Vám ponúkam možnosť zadovážiť si nejaké prírastky.

Najprv metódy platby, ponúkam dve alternatívy.

1. Klasická dobierka
Čiže k cene knihy pripočítate:
3 eurá poštovné (suma za dobierku + poplatok podľa hmotnosti)
50 centov za obálku, v ktorej knihu pošlem

2) Prevodom cez účet s tým, že keď mi prídu peniažky, kúpim obálku a zaplatím poštovné, ale nebude nutné platiť dobierku, keďže Vám to pošlem ako obyčajný balík. Toto môže mať nevýhodu:
a) nebudete mi veriť, že po zaplatení Vám knihu pošlem - s tým sa trápiť nemusíte, ja som naozaj spoľahlivá a zodpovedná, do dvoch dní bude kniha odoslaná. veď nakoniec, túto možnosť by som sem nemusela dávať, ale robím to pre Vás, aby Vás poštovné nevyšla príliš draho

kontaktujte ma mailom na incredible.books@azet.sk

A teraz si už šupom-hupom vyberte. :-)


Marta Gergelyová: Most nad riekou Liffey
5 eur, čítaná jedenkrát)


Ben Carson, Cecil Murphy: Zlaté ruky
príbeh z lekárskeho prostredia
3 eurá, nečítaná

Hannah Farverová: Nekompromisná
4 eurá, čítaná jeden raz

Gabina Weissová: Diagnóza F50
4 eurá, podpísaná, čítaná jeden raz

Pat Walsh: Crowfield Curse
6 eur, v angličtine, nečítaná, podpísaná




Tak z tejto sekcie je všetko za 5 eur.

Karen Kingsburyová: Medzi nebom a morom

Francine Riversová: Dieťa zmierenia

Amanda Hocking Dedička

Niall Leonard: Drvič

Lauren DeStefano: Pasca
Lauren DeStefano: Horúčka

Lissa Price: Banka tiel - Darcovia

*********************

A ešte také drobné info, v pondelok mi držte palce a posielajte pozitívnu energiu, robím skúšky na vodičák

4 komentáre:

  1. Veľa šťastia, ty to zvládneš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, len som ti chcela povedať, že som ťa nominovala na Liebster Blog Award Tag, tak by som bola rada, ak by si to vyplnila :) ďakujem .. – http://infinity-of-books.blogspot.sk/2013/10/liebster-blog-award-tag.html :) Zuzu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja som ťa nominovala
    http://singularity12.blogspot.sk/2013/10/liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že komentuješ. Ak by to bolo možné, prosím nekomentuj ako Anonym, lebo potom sa medzi komentármi strácam. :)