11. januára 2015

Šťastný nový rok!

alghafari.deviantart.com
Prajem Vám všetko dobré, veľa šťastia, zdravia, úspechov a splnenie tajných prianí, nech je pre Vás rok 2015 požehnaním!

Drahí moji čitatelia,

v prvom rade sa chcem poďakovať, že sem stále chodíte aj napriek mojej neaktivite v poslednom mesiaci a niekoľkých dňoch. 

Vysvetlenie je jednoduché - koniec semestra v sebe spája zápočty a hneď po ňom skúškové, počas ktorého som si poriadne porevala nad milovanou biofyzikou, lebo som sa nevedela zmieriť s tým, že náš spoločný čas sa pomaličky blíži ku koncu. Na skúšku som po 17 dňoch učenia išla s malou dušičkou, ale vydarila sa nadmieru dobre, pán profesor povedal, že by mi dal aj Ačko, ak by som nepobabrala test. A to som sa modlila za éčko. ;) Cestou domou som si v hlave spievala: ,,už-žiadna-fyzika" a cítila som sa ľahko na duši. V nasledujúcom týždni ma ešte čaká chémie, ktorej sa až tak neobávam a potom prvá pomoc, čo by som mala zvládnuť.

Počas celého semestra som Vám nenapísala, ako to na tej medicíne vlastne vyzerá. A musím povedať jedno: neviem, či ma to baví, ale nedokážem si predstaviť, že by som študovala niečo iné. Všetci prednášajúci a cvičiaci sa k nám správajú naozaj pekne (pár výnimiek sa vždy nájde), priestory sú krásne a knižnicu v kampuse milujem. Len toho učenia je na zbláznenie. Ku koncu semestra som prišla nato, že môj systém stojí za nič a sľúbila som si, že v ďalšom sa to opakovať nebude, tak mi držte palce.

Čo sa týka blogu, ten je dosť umŕtvený pod vplyvom nedostatku času (keď sa nejaký nájde, tak ho využijem oveľa menej produktívne, než by som niečo napísala) a mojej lenivosti dokopať sa k písaniu a čítaniu, keď celý deň sedím nad knihami. Vďakabohu za plesy, kiná, trhy, čajovne a iné priestory kde sa dá relaxovať. Samozrejme, to platí aj o priateľoch z medicíny aj nie. 

Ale teraz už vážne... Na rok 2015 mám veľké plány. Dúfam, že sa mi podarí ich naplniť. Blog bude fungovať ďalej, snáď aj pravidelnejšie, keďže sa chystám uplatniť novú techniku organizácie, a skúsim pre zmenu stíhať. Budú zverejnené články, ktoré som Vám sľúbila ešte pred začiatkom semestra (napísané boli, ale prednastvené iba na niekoľko týždňov a potom sa mi nechcelo pridávať ďalšie), pribudnú aj nejaké ďalšie recenzie. Nakoniec by som ešte rada povedala, že fakticky sa občas na Vašich blogoch zastavím, ak ma zaujme názov článku, no komentovanie je už nad moje sily. To je jedna z vecí, ktoré by som tiež rada zmenila, ale na sto percent to sľúbiť nemôžem.

Idem sa ja teda vrátiť k lekárskej chémii a ak pôjde všetko ako má, o týždeň tu bude zhrnutie roka 2014 - najlepšie a najhoršie knihy. 

Príjemný zvyšok nedele želám.
Simone

2 komentáre:

  1. Aj tebe šťastný nový rok, hádam sa ti podarí si teda čas zorganizovať ako chceš a budem sa tešiť na články.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Budem držať palce na skúškach a teším sa, že sa vrátiš na blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že komentuješ. Ak by to bolo možné, prosím nekomentuj ako Anonym, lebo potom sa medzi komentármi strácam. :)